Kompletne narzędzie dla kancelarii brokerskiej – czy jesteś gotowy na zmiany?
Oczekiwania klientów zmieniają się – i to szybko. Szczególnie w ciągu ostatnich dwóch lat większość brokerów ubezpieczeniowych musiało zmienić nieco zasady obsługi i postawić na kompletne rozwiązania, które umożliwiałyby dalszy rozwój kancelarii brokerskiej. Jeśli zatem dotychczas korzystałeś z tradycyjnych narzędzi, czas na zmiany. Czy jesteś na nie gotowy?
Optymalne wykorzystanie technologii
Efektywność i zautomatyzowane wielu procesów obsługowych - to zapewnia nasz program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker. Dzięki niemu pracownicy kancelarii brokerskiej mogą skupić się na jak najlepszym wykorzystaniu nowych możliwości biznesowych. Spotkanie z klientem w jego firmie? Praca zdalna z domu? Monitorowanie not prowizyjnych? Zarządzanie prowizjami? Ewidencja umów generalnych? Wgląd w czasie rzeczywistym w pracę poszczególnych pracowników? To tylko niektóre korzyści wynikające z funkcjonalności stworzonego przez nas narzędzia. Robimy wszystko, by oferowane przez nas rozwiązania pozwalały na wykorzystanie pełnego potencjału Twojej kancelarii brokerskiej.
Szybki i wydajny program dla brokerów ubezpieczeniowych
Doskonale wiemy, że praca w branży ubezpieczeniowej wymaga wielozadaniowości. Brokerzy muszą mieć na uwadze wiele rzeczy, takich jak przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie rejestrów sprzedaży czy zestawień flotowych. Ręczne wykonywanie tych czynności bywa czasochłonne, a niektóre programy dla kancelarii brokerskich nie zawsze posiadają dedykowane dla tej branży rozwiązania. Dlatego, jeśli chcesz rozwijać swoją działalność i poszukujesz kompletnych rozwiązań obsługowych sprawdź nasz program. SuperBroker to narzędzie dla brokerów ubezpieczeniowych, które zapewnia efektywny sposób zarządzania kancelarią brokerską - i to w dowolnym miejscu i czasie, bowiem aplikacja działa na wszystkich urządzeniach mobilnych posiadających dostęp do internetu (nie wymaga instalacji). Dzięki temu zapewnia doskonałą elastyczność obsługową.
Odpowiedź na oczekiwania klientów
Zdajemy sobie sprawę z tego, że ostatnie dwa lata przyspieszyły znacznie zmiany zachodzące w oczekiwaniach klientów. Szybkość, dostęp do usług i wygoda - tego doświadczają na co dzień i tego też oczekują podczas zakupu produktów ubezpieczeniowych. Dlatego ci brokerzy, którzy wdrożyli w swoich kancelariach kompleksowe rozwiązania cyfrowe, mogą łatwiej sprostać szybko zmieniającym się oczekiwaniom potencjalnych klientów. A z naszego doświadczenia wynika, że dzięki automatyzacji wielu procesów obsługowych nie zapominają też o kluczowej roli, jaką odgrywa osobisty kontakt. Nie zapominajmy też, że dostępność dokumentacji posprzedażowej w jednym miejscu i to z dowolnej lokalizacji, jest nie tylko łatwa w użyciu i wygodna, ale też zapewnia dostęp do potrzebnych informacji nawet w nagłych sytuacjach.
Niewątpliwie stworzona przez nas technologia cyfrowa może otworzyć przed Tobą nowe możliwości obsługowe, czy jesteś, zatem gotowy na zmiany? Przetestuj za darmo nasz program już dziś i przekonaj się sam, jak bardzo może zmienić się codzienna praca Twojej kancelarii brokerskiej.