pre-loader

Informacje, które mogą Cię zainteresować

Program dla brokerów ubezpieczeniowych – czy Twoja kancelaria go potrzebuje?

Program dla brokerów ubezpieczeniowych – czy Twoja kancelaria go potrzebuje?

Program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker to narzędzie, które poprawia efektywność pracy a także pozwala na lepsze zarządzanie danymi klientów. Czy jednak ma realny wpływ na wyniki finansowe kancelarii brokerskiej? Sprawdź, jakie korzyści może przynieść wdrożenie naszego systemu w Twoim biurze brokerskim.

Kancelaria brokerska a program dla brokerów ubezpieczeniowych

Zdawać, by się mogło, że program dla brokerów ubezpieczeniowych to narzędzie, które lepiej sprawdzi się w agencji ubezpieczeniowej. Jednak nic bardziej mylnego. Tym bardziej, że aktualnie coraz częściej można spotkać się z tym, że brokerzy ubezpieczeniowi decydują się na bliską współpracę z multiagencją, która obsługuje klientów detalicznych. I chociaż rozwiązanie to może zaskakiwać stanowi odpowiedź na rzeczywiste potrzeby klientów biura brokerskiego. Niestety zdarza się, że czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe wydłuża się, w efekcie, czego klient sam na własną rękę poszukuje danych ubezpieczeń. Dlatego, by zapewnić kompleksową obsługę brokerzy decydują się na niestandardowe rozwiązania sprzedażowe. A funkcjonowanie w tym obszarze z pewnością ułatwia program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker.

Program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker – korzyści

Doświadczenie naszych użytkowników pokazuje, że odpowiedni program dla brokerów ubezpieczeniowych może stać się cennym narzędziem wspomagającym prowadzenie biura brokerskiego. Nie tylko zwiększa efektywność pracy, ale też poprawia jakość obsługi klienta. Ale to nie wszystko! SuperBroker posiada wiele funkcjonalności, które naprawdę mogą wpłynąć na wysokość realizowanej sprzedaży – a tym samym, na całościowe wyniki finansowe biura.

Jakie korzyści niesie ze sobą wdrożenie programu SuperBroker? Stworzona przez nas aplikacja to nie tylko CRM ubezpieczeniowy. System posiada szeroki zakres funkcji, które wspierają zarządzanie bazą klientów a także automatyzują i optymalizują procesy obsługowe. Eliminuje to wykonywanie wielu powtarzalnych czynności, a co za tym idzie umożliwia pracownikom skupienie się na innych aspektach np. takich jak przygotowywanie zapytań ofertowych, bezpośrednia obsługa czy budowanie relacji z klientami.

Co więcej, SuperBroker za pomocą kliku kliknięć dostarcza pracownikom wszystkie dane konkretnego klienta - każdy członek zespołu sprzedaży ma do nich dostęp z dowolnego miejsca, i to w czasie rzeczywistym. Spotkanie w firmie klienta czy biznesowy lunch nie stanowi tu wyzwania związanego z koniecznością uzyskania konkretnych danych np. na temat obowiązujących umów generalnych czy flotowych.

SuperBroker – kluczowe wsparcie Twojej kancelarii brokerskiej

Bez względu na to czy starasz się utrzymać swoją dotychczasową bazę klientów, czy dopiero rozwijasz swoje biuro brokerskie klienci muszą być świadomi tego, że ich potrzeby ubezpieczeniowe są Tobie dobrze znane. SuperBroker pozwala na spersonalizowanie interakcji z klientami, ponieważ wszelkie dane obsługowe znajdują się na wyciągnięcie ręki. Co istotne, są one przechowywane zgodnie z wszelkimi rozporządzeniami o ochronie danych.

Bez wątpienia zadowolony klient z większym prawdopodobieństwem poleci Twoje usługi brokerskie innym potencjalnym ubezpieczającym. Mimo tego, że Towarzystwa Ubezpieczeniowe zazwyczaj powiadamiają klientów o zbliżającym się terminie płatności czy końcu polisy Twoja stała komunikacja z kontrahentami ma znaczenie. Przecież każdy z nas chce mieć pewność, że jest właściwie obsługiwany i nie stanowi tylko liczby na załączniku prowizyjnym.

Przetestuj naszą aplikację już dziś i przekonaj się, że rozumiemy wyjątkowe potrzeby wynikające z prowadzenia kancelarii brokerskiej.